katrinagw

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Katrina Gustavsson Wallin - 23 augusti 2011 19:40

- hej hej:)

 första dagen i trean avklarad då.. känns helt okej förutom att jag verkligen känner hur ansvaret ökar brutalt överallt, fan. Får panik av tanken om att inte lyckas me betyg och skit... fan fan fan. Skall iaf göra mitt bästa, skall satsa stenhårt och verkligen engagera mig i skolan, de är fan dags för mig att växa upp nu!


Efter skolan idag gick jag me Julia hem, vi hämtade hennes syster´s barn på dagis sen åt vi mellis. Efter de fixa vi naglara, hennes blev super fina, mina ser ut som skit..vet inte va de är men de är som att allt som man skall vara nogrann me suger jag på. haha.


Snart börjar de nya programmet "true talent på trean, får se om de är så bra som de har verkat. först när de gick ut me att de programmet skulle starta här i sverige verka de värsta bra, men nu när man har fått se sån där "förhands titt" verka de inte alls nå bra. hoppes de är kul, älska att ha någon favvo program. 


imorgon är man då ledi, nödvändigt att gå en da sen va ledi liksom, :P Känns så jävla nice att jag slipper priven nu, skall fan njuta varje onsdag ja slipper sitta me en massa tråk och plugga:)

 

Sakna Ronja, FU som har lämnat mig, förlåter dig aldri!

Ovido - Quiz & Flashcards