katrinagw

Alla inlägg under maj 2011

Av Katrina Gustavsson Wallin - 30 maj 2011 10:09

-vaknade i lagom tid idag för att HOPPA över frukosten:P Med andra ord försov jag mig..Men nu är jag i skolan iaf, fast vi är ledigaa...Kände att de är större risk att ja pluggar lite om jag är här än om jag är hemma...


Skall ta bussen om ca en timme in till staden, för att träffa syster på stan en stund. Kan bli trevligt, får se om man hittar något nytt:D


Sitter här me högen av läxor brevid mig, känns som m de spykar mig.. hihi, håller väl på att bli sinnessjuk eller ngt. MAn kan ju nästa tro att jag tar studenten me alla rester, men nej. Här har man ännu ett jävla år till ba för man vart så jävla lat. Men nu när jag inte har priv nästa år känns de som att ja kanske klarar tredje året utan vidare bekymmer:P


hadde nästa rätt om gårdagen BB. Tyvärr är ju Peter kvar, misstänker att de är Sara som egentligen åkt ut...


men nu skall ja  fortsätta me allt..CHAO




Av Katrina Gustavsson Wallin - 29 maj 2011 19:18

- hejsan hoppsan, kom precis hem till N efter har varit och fikat me mammsen,  de blev bara hon & ja idag. Ingen Roni:(


Ska snart sätta mig och söka jobb och plugga. Känner faktiskt att ja har ganska mycket under kontroll just nu...


Några timmar kvar tills BB-lajvet bröja, fint sörru, tror (elr hoppas) att crille och Perter åker faktiskt...


nu ska ja äta paj och gosa me min fina Doris, hejrå  

Av Katrina Gustavsson Wallin - 28 maj 2011 13:53

-ja måste vara sverigest sämsta bloggare!


Men men, ja brukar få värsta blogg lusten så här års, vet inte riktigt vad de beror men kan tänka mig att de är för att de brukaar hända lite mer så man har lite mer att skriva om kanske.....



Just nu sitter jag & titta på gårdagens BB, är ju så jävla trött å tråkig på kvällarna så orkar aldri vänta till tio, haha låter som ett barn typ.



I morgon är de Morsdag.. får se va man hitta på för fint till mammsen, men vi ska iaf äta lite hemma vi henne...Hoppes Ronja komma osså:D



  sakna di fiiisen<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards