katrinagw

Alla inlägg under oktober 2010

Av Katrina Gustavsson Wallin - 27 oktober 2010 08:48

godmorgon, vaknade liiite sent idag, skall me busssen till stan redan om 25 minuter  

Har lite tränningsverk sen igår, men de känns mest bara skönt att jag fick röra lite på mig  

Idag skall jag träffa min syster igen, vi skall fika med någon av hennes vänner sen skall i bowla med några vi känner, hoppes jag får träffa R lite me.


a men nu skall ja rusa, ha de!

Av Katrina Gustavsson Wallin - 27 oktober 2010 08:48

godmorgon, vaknade liiite sent idag, skall me busssen till stan redan om 25 minuter  

Har lite tränningsverk sen igår, men de känns mest bara skönt att jag fick röra lite på mig  

Idag skall jag träffa min syster igen, vi skall fika med någon av hennes vänner sen skall i bowla med några vi känner, hoppes jag får träffa R lite me.


a men nu skall ja rusa, ha de!

Av Katrina Gustavsson Wallin - 26 oktober 2010 10:00

åhej på dig, de va inte igår...  

är inte så bra på att skriva ofta men men,

Ska  snart iväg till hemse som simma lite tänkte jag, min syster skall med oxå. Fast först ska vi nog äta ngt  


satt och läste ur min gammla blogg lite grann, fi fan va pinsam jag kan vara ibland alltså, hehe. Men va gör de då  


De är iaf skönt me höstlov, ella va sääga ni?


Nä nu skall jag dra mot bussen , skriva sen


tjarå  

Av Katrina Gustavsson Wallin - 5 oktober 2010 10:18

- haha fan va jag garva när jag läser vad jag skriver. Alltså vill bara säga de här. JAG KAN STAVA!   De är bara de att jag trycker fel för att jag alltid skall ha så rackarns brottom när jag skriver  

Aja, de skall bli ändring på slarvheten iaf så att jag slipper skämmas.


Har Praktik just nu, eller alltså inte just nu nu. Just nu nu är jag hemma vid Nicklas  Men iaf, har hamnat på ett underbart ställe där alla är helt fantastiska, både lärare och barn. Tror nog att jag skall bli lågstadie lärare när jag blir stor faktiskt...


Idag är jag hemma och är sjuk. Kunde inte sova i natt för jag hade så ont i magen   tvii  hu va jobbigt de är alltså...men de börja bli bättre!


Idag skall jag hem till mig, till min lägenhet..Ska sova där tror ja:)


Ha de bra, tjarå  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards