katrinagw

Alla inlägg under september 2011

Av Katrina Gustavsson Wallin - 6 september 2011 07:55

god morgon. 






Har precis duschat, shit va bra jag är som ens kom upp ur sängen, hah..


Snart skall jag börja klä på mig och fixa mig lite sen bär de av till skolan.

Ska försöka få tag på skolsköterskan så hon kan titta i mitt öra:( har så sjukt ont att jag mår illa:S

Efterskolan ska jag nog (hoppas) träffa sara! Får se va vi hitta på för roligt:P

nä nu börja ja bli hungriii, frukost!


Av Katrina Gustavsson Wallin - 5 september 2011 21:12

Tja, idag har jag tagit kort. hejdå

 


 

       

     

Av Katrina Gustavsson Wallin - 5 september 2011 08:15

- tjaba å go morron.          Sitter just nu färdig inför skolan, ska ta bussen om tio minuter. Foto A idag, kul som tusan, synd ba att man ser ut som skit. Ja som lovade mig själv sist att ja skulle föröska fixa mig haha. fatta inte hur man orka stå och sminka sig, fixa håret eller välja kläder varje morgon inför skolan, jag menar hallå...DE ÄR SKOLAN inge skönhets tävling.                                                                                                                                                                                         Ihelgen har jag iaf varit med min fin fina vän Ronja, de va mysigt de. ända fram tills ja va tvungen att åka hem:( Kändes typ som när man är lite och är hemma vi en kompis sen kommer någon av ens föräldrar och hämtar en, och de enda man vill är ba att få leka en stund till, haha.                                                                                                     nu skall ja dra iaf, tjaråra











Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards