katrinagw

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Katrina Gustavsson Wallin - 19 augusti 2011 16:47

-vilen vändning den här dagen fick... börja me att ja va så jävla sur för nicklas åkte iväg me min grejor i sin bil, men de löste sig.


Just nu sitter jag hemma vid Julia, skall inte till mamma och sov där sen. skall upp tidigt och me båten till Kalmar, mysigt:)


är deså här de ska va nu föralltid, ett jag utan dej?


Av Katrina Gustavsson Wallin - 19 augusti 2011 07:44

tjenixen, håller (som vanligt vid den här tiden på dygnet) på och väcker min kära nille-pelle just  nu. Inte de lättaste, har till och med mutat honom me att göra frukost, men ack de dög tydligen inte för att han skulle lämna sängen. 


Idag ska jag duscha, packa titta på svt play och fixa lite på stan. Imorgon bär de nämnligen av till IKEA me syster och Julia, super kul ska de bli:)


Fast jag är ju pank så jag följer bara me som moraliskt stöd ja, hah...

 

nä nu skall jag koka té och myse i soffan, ha en bra dag, hejrå

Ovido - Quiz & Flashcards