katrinagw

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Katrina Gustavsson Wallin - 5 augusti 2011 09:04

glömde ju säga att jag träffa Julia igår efter jobbe:D De va värsta roligt, vi åkte till stan och träffade hennes pojkvän, sen pratade vi och skrattde en massa:)


Efter de träffa ja Sara, vi åkte omkring i bilen och pratade, sen tog ja & julia bussen, hon till klinte och ja till Nicklas. Va här typ halv två, och då när jag skulle gå och lägga mig började Nicklas prata i sömnen, haha så jävla söjt:)


Nu ska ja till jobbe, tjaa

Av Katrina Gustavsson Wallin - 5 augusti 2011 08:26

sista dagen på jobbe idag dåra, skall förbi affären sen å köpa en blomma till Danne & Annanda, för att dom varit så snälla som låtit mig jobba där:)


Satt å funderade nyss, de kanske är på tiden att ja skaffar mig en egen dator?:P Jag är typ den enda jag känner som inte har någon egen dator liksom, snacka effter jag är:P


känner mig inte hel utan dig...men de finns inte så mycke jag kan göra, de är som de är. Och i grund & botten så tror jag faktsikt att vi kommer inse me tiden att de va bäst såhär.

Ovido - Quiz & Flashcards