katrinagw

Alla inlägg den 22 augusti 2011

JAG

Av Katrina Gustavsson Wallin - 22 augusti 2011 08:04

hej hej:) 

Allt på Ikea gick super bra, fast är ganska avis på Julia som köpte jättemycke fint...

På kvällen i lördags när vi kom me båten gick jag hem till Ronja,, där va elvira också. vi kolla tv och prata hela natten, då ja tillslut inte kunde hålla mig vaken längre.

hela dagen igår chillade jag och Ronja, de va fint. De va nödvändigt. Hoppes ja träffa henne någon dag snart igen:)  



sitter just nu me sov kläder i soffan me Nicklas, ska snart fixa mig och åka iväg till klinte och lämna en grej vid Andrea sen skall jag till stan och leke me Linda:) de ska bli fint de.

'

-Och i morgon börjar skolan, fi fan säger ja bara, jag vill inte, vill verkligen inte.

Ovido - Quiz & Flashcards