katrinagw

Alla inlägg den 14 november 2010

:(

Av Katrina Gustavsson Wallin - 14 november 2010 20:36

jag kan inte förstå att med ett enda ord fick du allt hhopp att försvinna. men jag får acceptera att slutet är här. Jag tar steget, lägger allt bakom min och allt bakom mig..

Av Katrina Gustavsson Wallin - 14 november 2010 13:34

söndag, kan jag säga mer?


har ätit frukost me nicklas mysigt:)

Skall snart till josse och alicia mysigt, vi ska se den nya beck filmen:)


-jag tänkte passa på att säga att jag inte alltid tänker på vad jag säger, eller vad de har för konsekvenser, jag ber om ursäkt för att jag gjort så att ni tagit illa upp. de var absolut inte de som var menningen...



jag sitter just nu och pumpar öronen döva me "just the way U are"

Sakna lile ronja då:)



Grattis pappa på farsdag, du är den bästa pappan man kan ha<3


Sånna här dagar kan man ju inte låta bli att tänka på dom som inte har någon pappa kvar, eller aldrig haft någon. kan inte ens tänka mig hur de måste kännas. Jag har iaf tur och är grymt tacksam att jag har min pappi<3




Ovido - Quiz & Flashcards