katrinagw

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Katrina Gustavsson Wallin - 11 november 2010 11:35

hej hej:)

Sitter i skolan just nu, tsm Emelie och Julia<3

Har precis ätit lunsch, de va inte god kan jag säga :S

Var vid solsköterskan nyss, kollade blodtryck och sånt skit, fick reda på att jag gått ner i vikt och fårr högre puls och blodtryck? konstigt:S kan ju ha me medicinen att göra oxå...


Snart har vi engelska, fick nyss reda på att jag missat ett nationellt prov...:( huh, hoppes jag får göre de idag..


Idag skall jag som sagt på möte..komma inte riktigt ihåg varför men de blir nog bra.. springer på så mångta möten just nu att jag inte riktigt har koll på vad som är vad:P



Det finns en sak som jag gilla lite extra, de är när ronja sjunga i bilen, de ba älska ja:)

Av Katrina Gustavsson Wallin - 11 november 2010 09:02

..NOT!

Är lite lätt irriterad just nu faktiskt,

morgonens sminkning gick åt H-vete,

klär mig fult idag oxå..

men aja, spela roll när man går på donnar..:P



Idag äre skola som gäller, sen möte, sen träffa mamma sen va me N:

Full speckad dag, hah.



Hoppas mitt humör blir bättre snart, men de tror jag, de bruka bli bättre så fort jag komma till skolan och bemöts av min underbara klass:)<3

Och nu är ju Julia tillbka oxå:)

Ovido - Quiz & Flashcards