katrinagw

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Katrina Gustavsson Wallin - 10 november 2010 19:13

mätt och belåten, de är jag de:)



Efter skolan idag gick jag på stan lite me josefine och Alicia, de va kuul:)

Alicia är ju helt klart de sötaste bebisen jag sett:)


Efter trippen på stan åkte jag och Ronja hem till henne en stund så hon fick duscha och så, sen åkte jag hem och duschade:P


Sen åkte jag till N.


Ikväll blire att se på valkommen åter, är de någon mer än jag som ba älska skiten?:P


JUSTE, sara klarade körkortet, grattis till henne:)


Nu skall ja ta mig en ciggarette


 

Har jag berättat att N har världens finaste katt?

jag älska Doris, som om hon vore min egen:)

Av Katrina Gustavsson Wallin - 10 november 2010 10:26

hej hej hallå dagboken...


är i skolan idag fast de är onsdag, HELT i onödan etersom attt min lärare inte ens är här:(

Men tyvärr går de ingen buss förens om 40 min!:(


Fick precis reda på att min fina vän Sara klarat sin körkorts skrivning, GRATTIS!

Håller tummara för dig i eftermidda så du klarar körprovet, men de tror jag verkligen att du göra<3


Idag vet jag inte riktigt vad som händer, skulle egentligen betalt en massa saker, men eftersom att min kära Nicklas dränkt min Dosa i en massa öl, är de omöjligt för mig att göra de:(


Jag undrar om man kaske skulle tatt och tvättat idag?

 

Nä nu skall jag göra någon lite rest uppgift för att höja mitt betyg:)


Ovido - Quiz & Flashcards