katrinagw

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Katrina Gustavsson Wallin - 13 februari 2011 11:40

- God morgon  

Vilket fint väder de va idag me då  


Inatt har jag sovit sådär, Doris har bråkat lite och så men va gör de då när man är så söt   


Idag skall jag och Nicklas hem till mig, eftersom att jag skall till tandläkaren tidigt i morgon måste vi sova istan, och jag tänkte då (kreativt av mig) att man kanske skulle försöka få tag i min jätte upptagna mammi och hälsa på henni.


Fan va skönt de är att sitta vid en dator då alla tangenter fungerar,


- En sak tycker jag är konstigt, när jag gör mig fin och så, då märker aldrig Nicklas att jag är "fin". Men sen när man har mjukisar och o borstat hår och nyvaken, dår är man tydligen jätte fin?! Aja, kommer nog aldrig förstå de dära.




Ovido - Quiz & Flashcards